středa 14. ledna 2009

14.den (341)

...v noci na dnešek si Terkínka zařádila, od 3 hod jsem nemohla spát, asi nacvičovala spartakiádu a občas dost bolestivě...v 5 hod jsem vylezla, zapnula comp a udělala si kolečko po ostatních Projektech...a taky jsem pokecala s Luckou a Michalkou, které už nespaly...před 7 hod jsem to zkusila znovu zalomit, trvalo docela dlouho než jsem zabrala a když už jsem vytuhla, tak mě vzbudil telefon...volal Tom, že Matyho bolí v krku, jestli jsem jim na to něco přibalila, no samozřejmě mají všechno možné, ale na krk nic...doufám, že tam Matyho neskolí nějaká chřipka nebo horečky...
...já se rozhodla dnes pro malý postupný úklid prokládaný sezením u compu a ležením u telky...ani jsem nešla ven, to šedivé nebe mě teda nelákalo...kdy už tady bude konečně taky modro...sakryš...



1 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Pěkný zátišíčko a lampičku mám taky, pokud to je IKEA, háže příjemný tlumený světlo..