pondělí 12. ledna 2009

12.den (339)

...dnes ráno jsem si naplánovala OGTT-orálně glukozo toleranční test...což znamená odběr krve, pak vypít 500ml sladkého hnusu a pak po 2 hodinách další odběr krve...největší strach jsem měla z vypití toho množství, ať už by to bylo cokoliv...ale měla jsem to vychlazené a naštěstí je roztok ochucený kyselinou citrónovou a není tak sladký jak jsem myslela...vypití jsem zvládla a odběry krve mi nevadí...tím, že jsem zdravotník, mohla jsem si test dělat u nás na oddělení a nemusela ty 2 hodiny čumákovat někde v čekárně...sice se mi pak v jednu chvíli udělalo blbě, ale to bylo asi poklesem cukru v krvi, tak jsem to srovnala čokoládou a za chvilku mi bylo líp...pak jsem si z holkama dala ještě oběd a přesunula se k mamině...tam jsme vyházely odložené oblečení po Matym a Agu a trochu ho protřídily pro Terezku, rovnou jsme toho dost vyházely...no a pak jsem se konečně dohrabala domu, ale jen na chvilku, na večer jsem se znova přesunula se ségruší do nemocnice, na kontrolu s nohou k jednomu našemu doktorovi...takže celej den jsem měla takovej rozlítanej, ale aspoˇm mi to uteklo...
...kluci jsou na horách spokojený, stále hlásí sluníčko, modré nebe, mírný mrazík a málo lidí...

2 komentářů:

Martinka řekl(a)...

Tak to máš za sebou, gratuluju ;-)
a na fotce ti berou krev? u nás se to odebírá z prstu, fakt moc příjemný...

Veronika řekl(a)...

uáááá jehla fuuuuj