čtvrtek 15. ledna 2009

15.den (342) - 25.tt

...asi už mi začíná hrabat...odpoledne jsem si zkoušela fotit oko...už aby se kluci vrátili a trochu to tady ožilo....i když jsem tu měla celý dopoledne kámošku Irču, tak to odpoledne je tááák dlouhý a venku je pořád tááák hnusně...

7 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

tak VOKO (moje) mám v plánu taky - jen jsem koumala nad realizací - asi přijdu na rady (počítám, že to byla opět samoobsluha...)

Dadouch řekl(a)...

Tak to oko je bomba, jsi vážně talent ;o)

JaninkaD řekl(a)...

Jéé, to je dobrý!!! To mě vůbec nenapadlo fotit vlastní oko...no to budu muset taky vyzkoušet!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Tak to je opět paráda!! oko moc pěkný, i s odrazem a krásně modrý k tomu :-)

Jeje řekl(a)...

uazsne! krasne modre ostre.. vubec nechapu jak si to udelala.. jak si se stelovala pred fotoapararat!

Jinak koukam ze "dovolena bez manzela a deti" ti i kdyz je smutno ti svedci pac z tebe padaj same super fotky! :)

Sarah řekl(a)...

Jako fotka sama sebe je to naprosto neuvěřitelné!

Iva Veselá řekl(a)...

No paráda .. jen bych asi trochu víc ořízla