neděle 11. ledna 2009

11.den (338)

...kluci jsou podle zpráv spokojení a já byla celej den doma...a protože jsem se nudila zkoušela jsem si zase fotit pupík s Terezkou...vím, chtělo by to jiný pozadí, jiný světlo, jiný tělo...ale mám jen tohle...



20 komentářů:

Martinka řekl(a)...

Týjo, Klárko, to je super!!! Jsi děsně šikovná a moc ti to sluší. Krásný, moc krásný fotky!

Lucka73 řekl(a)...

Blázníš?? Blbneš???? Máš vlčí mhu?, Nebo, kterej ďas do tebe vstoupil????

Dyk to máš ale hnusně dobrýýýý!!!

Já se picnu - já mít takový fotky, takový tělo, takový pozadí a takový všechno, tak jsem totálně fotoukojená!!!!

Almerka řekl(a)...

Uááá! To je nádhera! Nechce se mi věřit, že to není z atelieru od profifotografa.
Moc ti to sluší. Budeš mít nádhernou památku.

katcha řekl(a)...

Teda to jsou ták nádherný fotky,jsem na tebe pyšná!!!Strašně ti to sluší!

dib řekl(a)...

ty bláho, kláro!!!! to ti teda strašně, strašně moc závidím, takovéto fotky. fakt, žes to nafotila doma, a TY SAMA???!!!!???!!! řadím mezi zázraky!
jsi krásná baba, máš parádní cit pro tak akorát, a máš božské těhotenské fotky. jako z citlivého profi atelieru.

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, fakt smekám, Ty jsi úžasně šikovná a strašně moc Ti to sluší.......... jsem z těch fotek paf......... nechceš si oevřít ateliér, že bych se stavila ;o))))))))))) Vážně jsou dokonalé

Veronika řekl(a)...

wow to je pecka!!!! nádhera, jak od profíka nemám slov, jen mi spadla brada :)

Anonymní řekl(a)...

Úžasný fotky a gratuluju k bříšku.
Štěpánka

Barbora řekl(a)...

Ty vole! Ty si fakt machr! Super fotky a moooc ti to sluší!

Jindra Krobová řekl(a)...

Tý jo Kláro ty si jak reklama na těhotenství! Moooc ti to sluší!

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Si děkáš strandu nééééé, ty jsou dokonalý, já bych pro těhu fotky potřebovapa jako pozadí pláž.. vyvalenej vorvaň :oDDDD

Anonymní řekl(a)...

super super!!!! nádherný fotky super památka!!!!
Blanka

milu řekl(a)...

moc ti to sluší!

Unknown řekl(a)...

teeeda ty si kraaasnaa!!!!

Andynka řekl(a)...

Moc krásné!!

ajka75 řekl(a)...

To su nadherne tehu fotocky a klobuk dole, ze si sa sama takto super odfotila, ja sa sama neviem vobec odfotit. :-(

Jill řekl(a)...

Nádherný fotky. Moc Ti to sluší. Jak to, že máš jen to bříško? Já přibrala 20 kilo, když jsem byla těhotná. Ještě, že to pak šlo docela rychle dolů. Opravdu se Ti ty fotky moc moc povedly, budeš mít krásnou památku. Nemám ani jednu fotku s bříškem a pěkně mně to štve.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Holky už vše řekly, opravdu nádhera, citlivě vyfocený a ještě sama..fakt jsi šikulka!!! tohle bych určitě nezvládla, to vím..

Lesana řekl(a)...

Tak k tomu můžu jenom obdivně vydechnout: týýýý blááááho :oO

Lucia řekl(a)...

krááásne fotky,,,proste fakt ako reklama na tehotenstvo,,,O:)))