čtvrtek 1. ledna 2009

KONEC A ZAČÁTEK

...tak nám skončil další rok, rok 2008 a je před námi zcela nový končící číslem 9...pořád jsme nevěděla co s Projektem, ale rozhodla jsem se ten loňský ukončit, i když jsem nesplnila 365, protože jsem začala až v únoru a začnu ten další tak, jak to má být, 1.1.2009...
...loni jsem si říkala, kolik se toho stihnu naučit a pochopit co se focení týká a já se nenaučila vůbec nic....prostě fotím, někdy jsem spokojená někdy ne, někdy mě to baví, někdy ne....je to jako se všim v životě...ale zase jsem našla plno dobrejch a spřízněnejch duší, za což děkuju...
...loňský rok byl pro mě tak nějak zdravotně náročný, ale odměnou nám všem je moje těhotenství, které zatím probíhá dobře, pokud nepočítám několik měsíců zvracení...dneškem mám za sebou 23.tt a zdá se mi, že to nějak rychle utíká...uvidíme kdy se nám naše Terezka narodí, jestli si vybere duben nebo květen, termín mám 30.4.09 (bude to naše malá čarodějnice?)...
...nebudu nic plánovat co bych v tomto roce chtěla nebo nechtěla, protože pak je všechno jinak a člověk je o to víc zklamanej...prostě se necháme překvapovat, co nám další dny přinesou...
...jediný co si přeju, je zdraví pro všechny mé blízké a přátele, protože bez něj je všechno k ničemu a s ním se dá zvládnout skoro všechno...
...takže začínám.........

1 komentářů:

ajka75 řekl(a)...

Blahozelam k dobcekovi. :-)