čtvrtek 29. ledna 2009

29.den (357) - 27.tt

...dnes se rozdávalo pololetní vysvědčení, já to sice zjistila teprve v pondělí, pořád jsem žila v tom, že výzo je prostě v pátek, ale přece škola nepřipraví dětičky o pololetní prázdniny, že....a rodiče, aby tu dovolenou, měli asi natahovací nebo co...a to nám od pondělí začínají jarňáky, takže si je děcka pěkně prodlouží...
...no nic, jsem na neschopence, tak hlídání nepotřebuju, ale....!!!
...Maty přinesl opět samé jedničky, hurá, třeba to tak na konci roku už nebude...a protože já šla poprvé na těhu cvičení, vyzvedla ho ze školy babička...chtěla mu koupit dortík, ale jelikož žádnej dobrej neměli, vydyndal na ní Maty jakejsi časopis, kterej jsem mu já den předtím odmítla koupit...a pak to doma lítalo, vyškubal tam odsud plakáty, zlikvidoval svojí nástěnku plnou svých obrázků, diplomů a jiných drobností a všechno to nahradili Hvězdy z High School Musical...dokonce sundal i plakát Pirátů z Karibiku....asi nám začíná pubertička...
...jo a taky hlásil, že se mu ZASE nepovedlo dát pusu Denise, protože pořád uhýbá...

3 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

je to se mi libi. tak on uz cuci po holkach a libat by se chtel :-)))

Martinka řekl(a)...

chi chi Trotla, vlastně Troje známe naspaměť, mě se teda ty filmy líbí, dokonce kouká i Adélka :D
Kdyby to zůstalo u těhle filmů tak budu jenom ráda, ale přijdou horší, neboj ;-)

Pedimi řekl(a)...

chich...chápu tuhle mánii.natálka se na ní přeorientovala asi před půrokem,výměnou za barbie filmy....No a příští týden mě taky čekánávštěva divadla.naštěstí mě tyhle taneční filmy nevadí,ráda se kouknu..