středa 2. dubna 2008

54.den...2.4.2008

...tak dnešní rychlovka...jen tak jsem šla kolem(asi po stopadesátý každý den) a napadlo mě to cvaknout...náš oblíbený rodinný autor...za touto řadou je ještě jedna...všechno jsem nečetla, ale co jsem přečetla, tak se mi líbilo...člověk si u toho odpočine a nemusí moc přemýšlet...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Juuu,mám ráda Řeku bohů jedna a tři!Dvojka mě nechytla.Nic jiného neznám...budu muset dohánět!....
Sbohem Tvá Máňa!Nee oprava-Petja

Lucka73 řekl(a)...

téda - koukám, že všichni jste děsně sečtělý!! To já nemám žádný knížky... co já budu fotit???? :o))))

Marti - Norreen řekl(a)...

Koukám že máme další společnou věc. Můj oblíbený autor. I když zdaleka od něj toho nemám tolik. Většinou nakonec vyhrála knihovna

Gabiks řekl(a)...

úctyhodná sbírka ...

dib řekl(a)...

zajímavě vyfocená dloouhá řada :)