čtvrtek 24. dubna 2008

76.den

...tenhle pohled na mě vyslal Maty, když jsem mu odpoledne na hřišti oznámila, že už jdeme domu psát úkoly...


...a tohle jsme viděli cestou domů...kos před nám uletěl na strom, ale mě se jen tak neschová...asi jsme ho vyrušili při večeři, zobák měl jak prase špinavej....a ten ostnatý drát na plotě vodárny v kontrastu s rozkvetlým stromem mě zaujal, tak jsem si ho vyfotila...než strom odkvete...



5 komentářů:

Sarah řekl(a)...

Krásné všechny. Pro mně asi nejvíc ostatej drát - ale Maty i prase kos taky nemaj chybu :-)

Lucka73 řekl(a)...

souhlas - všechny jsou krásný. A u mě vede právě Maty - super portrétovka - opravdu.

Mony řekl(a)...

to jsou teda smutný oči...bych hnedka za něho pisla ty úkoly ;-)

Ro řekl(a)...

Tak Kuk je úžasný, kosák precizně nafocený, ale až když jsem si rozklikla drát, pochopila jsem, co tě zaujalo, to je nádhera...

dib řekl(a)...

mateskovi oči jsou výmluvné, krásný portrét. a drát je moc krásný, hrozně mu dává to, že vlastně kromě drátu a květu (skvěle rozmazaného a přesto ještě zřejmého) je tam už téměř jednolité kráásně modré pozadí. paráda!