středa 23. dubna 2008

75.den

...tak dnes mě mrzelo, že mám v kabelce jen mrňocha...cestou do školy jsem zahlídla veverku a šla po ní...zjistila jsem, že jsou na stromě dvě a mají zjevně rande...dávaly si pusinky, fakt nekecám, skákaly tam spolu, honily se a pokoušely se i o jiné věci...no jo, je jaro...lítala jsem kolem stromu s foťákem, ale jsou strašně rychlý...dokonce u mě zastavila sousedka a když jsem jí řekla o veverkách, nechala na silnici nastartovaný a otevřený auto, vytáhla foťák a magořily jsme tam obě :o))...cestou ze školy už tam byly tři a jedna nám dokonce spadla k nohám, protože nedokázala vyšplhat po slabých proutkách vrby, ale v cukuletu byla zase na stromě...



...a tady je jeden tulipánek, konečně je na poupatech u nás před domem vidět barva, doposud byly všechny zelené...

10 komentářů:

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

ty veveruchy to je teda úúúlovek!!!! super, super, super!

Dadouch řekl(a)...

Tééééda , veverčáci jsou naprosto famooooooooozníííííííííí.... jsi jednička :o)

Jill řekl(a)...

Veverky se teda moc povedly. A ten tulipán má fakt pěkný barvy.

Lucka73 řekl(a)...

tý jo - a já jsem si myslela, jakej jsem voyer - břečka jsem proti tobě - ty fotíš švédskou trojku v akci a ještě na to voláš náhodný kolemjedoucí....


Ale povedlo se - povedlo!!!!

kaciia řekl(a)...

Veverky parááádní!!! A Lucky komentář taky :)

Sarah řekl(a)...

Teda ty veverky jsou! Myslela bych kdovíjaký nemusí mít člověk teleobjektiv, aby takové mohl vyfotit. Obdivuju tvoji pohotovost. Vyšly ti perfektně!

JanaO řekl(a)...

Parada :-)))

milu řekl(a)...

Juuuu, obě jsou krásný!

Ro řekl(a)...

nádhera, nemám slov

dib řekl(a)...

veverky parádní!! vypadají, jako by se přišly podívat, co tam dole vyvádíte vy dvě fotografky :-D