pátek 25. dubna 2008

77.den

....dnešek byl tak trochu uběhanej, po krátkém spaní po noční, jsem letěla pro Matyho do školy, pak na zápas, kde se řešilo, jestli hrát nebo nehrát, protože pršelo a báli se o trávník...nakonec se hrálo, dokonce přestalo i pršet...Maty nastoupil v novém dresu, který dostal na posledním turnaji, když byl vyhlášenej jako nejlepší brankář...dres s Bártem mu moc štěstí nepřinesl, projeli to 7:1...nu což, to je život...pak jsme fofrem nakoupili pár věci na chalupu (rozuměj pivko a klobásky na gril)...nabrali mojí kámošku a jeli jsme na mejdánek...teda jen já a Irča, kluci nám dělali jen taxík...



...mejdánek se vydařil, i když to byla jen dámská jízda...a takto hořel krb v pařírně ve 2 hod ráno, když jsme odcházely s Irčou domů...

2 komentářů:

Marti - Norreen řekl(a)...

všechny fotky máš parádní, ale z poslední doby, co jsem nestíhala kolečko u mě tahle vede.

dib řekl(a)...

fotky jako jsou matyho záda, ty mě fascinují.. kdyby mi to někdo popsal, řekla bych, že je to nepovedené, prostě kus zad a kus branky před nima. a přitom má ta fotka takové kouzlo a atmosféru.. jeho brankové číhání a soustředěnost v přímém přenosu.