neděle 20. dubna 2008

72.den

...po dnešních 12 hodinách v práci jsem si vyfotila jen most, přes který chodím do práce a z práce...pod ním je jedna kolej vedoucí z Kralup do Kladna...most je už několik let v dezolátním stavu....před pár dny stáhli na každé straně dvouproudvou silnici do pruhu jednoho...měla jsem radost, že konečně dojde k opravě mostu a nebudu se muset bát na něj vkročit...bohužel, oprava se prý nekoná, a stažení dopravy do jednoho pruhu, má asi zabránit zřícení mostu...jsem "ráda", že město má takovou starost a dbá o naši bezpečnost...je dobré vědět, že pokud by na most vjeli auta v obou směrech v obou pruzích, tak už nejspíš opravdu spadne...na kolej vedoucí do Kralup...pod vlak a na lidi procházející pod mostem...

1 komentářů:

dib řekl(a)...

uf, tak to je mazec..
já jsem protrpěla poslední tři roky v praze, když jsem si přečetla, že nuselský most je dlouhodobě taky .. nepřežití schopný, protože byl dimenzován pro úplně jiný objem dopravy a pro jiné - lehčí, kratší, pomalejší - metro.
a moc by mě zajímalo, jestli ti radní, ktří rozhodují, přes ten most chodí, a pouští přes něho svoje rodiny..