úterý 29. dubna 2008

81.den

...dnešní upršenej den byl jako stvořenej pro kapky...pořád to není vončo, ale zkouším to dál...


9 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Klariso kapky jsou náhodou moc povedené. Obzvlášť na tulipánu a květech

Lucka73 řekl(a)...

Ty jsi prostě kapkovej guru!!

Ro řekl(a)...

ten pokapaný tulipán je naprosto boží, poupata taky super. Kapkám nelze nic vytknout, takže už jen počkat na tu exkluzivní kapku, která vytvoří ten správný diamant. Žužo

Barbora řekl(a)...

Maty s deštníkem je skvělej! A ty kapky...nemam slov, nádhera!

M-Kocurek řekl(a)...

A mě se tvoje kapky moc líbí!!!

Sarah řekl(a)...

Mokro se ti povedlo nafotit nádherně. Líběj se mi tulipány, šeřík i deštníkovka. A jak jsem zatížená na ty fotky "na druhej pohled", tak nejvíc se mi líbí ta s kapkou na listu a rozostřeným potomkem v pozadí. Perfektní!

Michaela K. řekl(a)...

te prdy, kapky mas naprosto paradni

milu řekl(a)...

Moc krásná serie

dib řekl(a)...

aj mně se moc líbí list a tulipán..