neděle 13. dubna 2008

65.den

...na neděli jsme si naplánovali výlet do Prokopského údolí...vzali jsme i neteř Adélku, která u nás spala...modré nebe, slunce, bágl plnej dobrot, foťák a hurá na výlet...v Praze nám Agu oznámila, že jí bolí ouško...po pár metrech v Prokopským údolí (u jezírka) už jí tekly slzy bolestí a bylo rozhodnuto...jedeme zpátky...Agu jsme vrátili rodičům a jeli domu na oběd...jen tak mmch, skončila na ORL s píchlým ouškem...odpoledne jsme vyrazili na inline brusle...v mém případě jde o nedobrovolné mrzačení těla, tentokrát i Matesova, neboť jsem ho 2x sejmula...jak se říká a u mě to platí na 100%...SPORTEM K TRVALÉ INVALIDITĚ...sotva lezu...






5 komentářů:

Ro řekl(a)...

Kačeny nádherný, pohyb křídel dělá vítr přes monitor. A velká škoda, že nevyšly líp ty v dálce, jak vzlítaj.

U aleje v zrcátku nechápu - jak to, že ti to vždycky tak krásně zrcadlí, mně ani bohovi - asi nemáme tak nablejskaná zrcátka :-))))

Lucka73 řekl(a)...

to zrcadlo je parádní kousek!!!! ostatní taky pěkný, ale zrcadlo vede

kaciia řekl(a)...

Parádní série!!
Zrcátko je taky moje fotka č.1!!

Dadouch řekl(a)...

Super dokumentace, jedna fotka hezčí než druhá :o)))

dib řekl(a)...

a jsem tady, se svým megakomentovacím zpožděním.. omlouvám se, jednak za to, že toho teď tady tolik nasypu (kdo to má číst..) a druhak za to, že tak pozdě.. chtěla jsem dát dokupy nejdřív svůj blog, ale už jsem to vzdala, tak to beru naopak. start.

zrcátko je parádní, a prokopské jezírko vůbec neznám, přitom jsem tam tolikrát byla..
a moc se mi líbí bruslaři, ten konsrast většího, sebevědomého, rychlého, a drobného, sevřeného, nejistého (tak to aspoň vidím já..).