sobota 26. dubna 2008

78.den

...po včerejším mejdánku a dnešním brzkém ranním návratu, mi bylo pěkně blbě...a k tomu všemu v 8 ráno dorazil bagr (nebo co to vlastně bylo) a začali konečně vybagrovávat to ořezaný křoví u nás před domem (a pod balkónem naší ložnice)...chtělo se mi vraždit...ale je vidět, že středeční telefonát na radnici k něčemu byl...v pondělí by měli přijet s asfaltem a vzniklý výkop dorovnat...jsem zvědavá kolik parkovacích míst tu tím vznikne...fotku pořizoval Tom, protože já nebylo do večera schopná vstát s postele, na tož fotit... :o)



...na večer jsem se zmohla aspoň na to, jít na balkon sundat prádlo...a zrovna se nám nad domem vznášel nějakej chlápek...pohodář...

4 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

se mu to lítá, když má u pr... vrtuli :oDDDDDDDD

milu řekl(a)...

padák hezký

Sarah řekl(a)...

No, a tohle si někdo vyfotí jen tak mimochodem mezi prádlem a špagetama. To je pro tebe typické! :-)

dib řekl(a)...

ááá, tak už vím, jak to vypadá, když má někdo u prdele vrtuli :-)
(sakraš, vidím, že se opakuju po lucce, no co už.)
(nemohlas vstát jako následek pařby?? to se děje ještě někomu jinému než mě? )