pátek 4. dubna 2008

56.den...4.4.2008

...původně jsem myslela, že sem dneska dám fotku štěňátka na které se jdeme odpoledne podívat, ale pak jsem zkoušela u foťáku nastavení a vyvážení bílé(ho vína) a je z toho toto...

15 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ty seš ďábel! :-) to je opět super! to je stejný záběr se stejným vínkem v různých nastaveních? Nedokážu říct, co jen nej, bílá je bílá, ale barva vínka se mi nejvíc líbí asi ta druhá (nahoře vpravo)- nejrealističtější.

Marti - Norreen řekl(a)...

skvělý hrátky.

Celenka řekl(a)...

Téda, zas další pecka. Parádní série. Moc se mi to líbí.

Petra Míčková řekl(a)...

To tvé hraní mě zničí!Jak pak mám mít chuť do tvorby!Takové skvosty!

čiřikaví řekl(a)...

kdo si hraje nezlobí :) pěkný, fakt pěkný...

Gabiks řekl(a)...

úžasný ...

Anastazie řekl(a)...

To by mně zajímalo, jak vyvážením bílé uděláš z bílého vína červené :-)

Michaela K. řekl(a)...

tyyyy blaho, to je uzasnyyy.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Lucka73 řekl(a)...

HELE, si děláš PR*DEL, ne???? Zase tu na mě něco zkoušíš????? vyvážení bílé zvládám - ale takovýhle hrátky??? Nestačila ti šokující voda na začátku, klidně si s pokračovala reklamníma fotkama ze stanu, pak míchátkem a teď tohle - já nehraju!! Půjdu k mamince a bude!! :o)))

Máš to kurňa moc pěkný!

Ro řekl(a)...

týjovka - to jsou hrátky. Fascinuje mě, že porušení poučky o dvou lampách jako nevhodném světle se tu tak oplatilo - skvělý stínový efekt, o prasátkách ani nemluvě. Hry s bílou taky super. Neskutečně precizní a výsledek dokonalý.

Lesana řekl(a)...

A já ti nevěřím, že u té třetí fotky jsi bílé víno nevyměnila za červené... nebo aspoň nepřebarvila v PS ;o)

Dadouch řekl(a)...

Týýýýýýýýýýjofka... tak to je bomba.... máš zlaté ruce a úžasné oko :o)))

Sarah řekl(a)...

No to je parádní série. Jdu dumat jak jsi to svítila. Vypadají super. Jedna sklenka červeného je dobrý nápad na oživení - já bych asi nacpala symetricky dvě a dvě a bylo by po efektu.

dib řekl(a)...

parádní hrátky, dva stíny jsou dokonalý nápad, a poskládání do série třešnička navíc.. super!