neděle 6. dubna 2008

58.den...6.duben 2008

...místo domontovávání nábytku jsme museli brzy ráno vstávat a jet s Matym na fotbalový turnaj...naše nadšení odpovídalo hnusnýmu počasí venku, zima, vítr, déšť a přesto se hrálo...výsledek byl tragickej, ani se nebudu víc zmiňovat...fotit se v tý zimě moc nedalo, buď pršelo nebo jsem byla tak promrzlá, že jsem se třásla jak ratlík...tak jen fotka z pohledu "našeho" brankáře, pak Mates v akci a jeho už dost jeté rukavice...jsem moc zvědavá kdo z nás první odpadne s nudlí a kašlem...jinak nábytek jsme dodělali odpoledne a až do večera poklízeli...ale máme hotovo...

8 komentářů:

dib řekl(a)...

tý jo, tak první fotka je nádherná!!! parádní nápad a bezvadné provedení, hráči na pozadí tomu dodávají nadrozměr :-) a barvy (a dokonce jsou celé!! to by se mně nemohlo stát..)

Gabiks řekl(a)...

hmm, fotbalista v rodině .... známe :) .. u nás: otec - brankář, bratr - útočník (brankářem být nechtěl, protože to prý bolí), manžel - brankář (naštěstí jen v malé kopané)a švagr je taky postižen ...

fotky krásný a výstižný - obzvlášť se mi líbí ta druhá - akční :)

Anonymní řekl(a)...

Paráda!Že já Tě na ten projekt přemlouvala!Zase mi kleslo fotografické sebevědomí...Petja

Michaela K. řekl(a)...

paradni dokumentace. neni co dodat

Anonymní řekl(a)...

Mý velký dítě bylo kdysi také brankář a tak to klepání v dešti a v zimě u hřiště jsem zažila. No, a pak ty tatíky, když jsme prohráli -:(. Přeji góly v druhé straně hřiště.
Heryb

Pavlína Peroutková řekl(a)...

krásný dokumentační fotky, takových je taky třeba :-) máš super Projekt!

kaciia řekl(a)...

Jé to je parádní série!!
Zase už :)

Lucka73 řekl(a)...

Nádhera - jedním slovem.... první je zvláštní, druhá super pohyb, třetí paráda dokumentace..... a dohromady - krása!!!