neděle 27. dubna 2008

79.den

...dnešní den patřil výletu do Prokopského údolí, tentokrát vyšlo počasí i všechno ostatní...ráno jsme nabrali Matyho kámoše Honzíka a vyrazili směr Praha...Prokopák jsme prošli a dokonce jsme našli i cestu zpáky k autu...končili jsme v hospůdce nanukem...tady je malá ochutnávka...jo a když na mě Maty volal, ať z něj sundám tu včelu, tak jsem jí nejdřív musela samozřejmě vyfotit... :o)


5 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

kurňa - odkud já tenhle "styl" znám ;o)))

Pěkný fotky - autoportrét, tulipány - no, jedna mňamka vedle druhý!!

Celenka řekl(a)...

Klári, super fotky. Ten odraz v brejlích je naprosto úžasnej. Všecky fotky jsou pěkný!

Mony řekl(a)...

Perfekt upravené fotky...se asi taky někdy na to vrhnu ;-)

Ro řekl(a)...

Tak autoportrét se stromem na hlavě je naprosto dokonalej, no jo, zase zrcadlení...
Ale mít samostatně ty tulipány bez ostatních fotek, tak slintám nad tou kompozicí a kontrastem živé x suché. Takhle jsem si jich málem nevšimla.

dib řekl(a)...

tak já jsem si tulipánů všimla. krásná fotka, opět silný hlavní motiv, a skvělé dokreslení, parádní kompozice, mňam.