úterý 8. dubna 2008

60.den...8.4.2008

...60.den Projektu,....kdo by to řekl, že to vydržím až sem...a zatím mě to baví, dá se říct, že čím dál tím víc...dnes jsem zase zkoušela a mám tu 3 fotky...




14 komentářů:

Iva Veselá řekl(a)...

Jak ty to děláš, že to máš vždy tak krásné :-))

katcha řekl(a)...

tak tohle je nádhera,zase něco originálního!!!!!

Michaela K. řekl(a)...

moooc pekny. Hergot, ze ja si taky vyrobim ten stan, nestvete me :-D

Jill řekl(a)...

máš dokonalý fotky, každý den se těším, co tu budeš mít za překvapení

dib řekl(a)...

heh...
poslechni, co budem fotit my, když ty nám vymyslíš všecky dobré nápady? no leda opisovat.. uá!!!
nápad se zrcedlem je parádní. a svíčky taky.. vrtá mi hlavou, ta růže je z čeho? jako umělá hmota mi to nepřijde..
akorát bych řekla, že fotky trochu ztrácí vysokým ISO.. anebo možná kecám a jinak to nejde. ale aspoň jedno malé ale v přílivu mých obdivných a oslavných vzdechů mi dovolíš, že jó... :-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

jééé opět krása, dalas svíčky do stanu? :-) to se Lucka pobaví:-) a vzalas mi nápad s mušličkama, škebličkama, já už na ně koukám týden a přemýšlím, jak je naaranžovat..dost dobrý na tom zrcadle!

Barbora řekl(a)...

Nádhera!!!

kaciia řekl(a)...

Jůůů! U mě vedou škeble :)

Ro řekl(a)...

Chichi, koukám, že já Asie a ty Egypt :-) Soška naprosto parádní, té růži něco malinko chybí, možná orosit? - prostě umělost z ní čiší - živá by byla lepšejší.

U mušlí mě fascinuje, ža jak jsou bez stínu, tak "visej" v prostoru, dráždí to oko i mysl, což je super.

Petra řekl(a)...

Parádní aranžmá...jsi dobrá!!!

M-Kocurek řekl(a)...

Fotky krásé všechny, ale u mě vede nejvíc ta s mušlí.

Kičína řekl(a)...

Mušle jsou překrásné, chvilku mi trvalo, než mi došlo to zrcadlo, prostě obyčejný nápad a jaké je z toho překrásné umění:-)

Gabiks řekl(a)...

ehm ... co k tomu ještě dodat? Snad, že zahazuju foťák a jdu se zahrabat? :-) ani náhodou, já ten svůj taky miluju, i když tohle neumím - nádhera ...

Lucka73 řekl(a)...

Tohleje mučení neviňátek :(((( Fakt krása - máš SUPER aranžovací nápady a oko - fak asi nejlepšejší, co jsem viděla.....áách jooo - proč to nejsem jááá ;o))))