úterý 1. dubna 2008

53.den...1.4.2008

...dnes je sice APRÍL, ale já na vás žádného nechystám, nebojte se...zkoušela jsem si hrát zase s foťákem, ale nevyšlo nic podle mých představ...pak se mi povedlo vyfotit ptáčka i přes naše špinavé žaluzie...švitoří nám za oknem několikrát denně, ale tohle je můj první úlovek...neostrej, křivej, ale můj... :o)...ten vyklápěcí display má něco do sebe, jinak bych musel lézt na linku a to by tam na mě ten pták asi nečekal, protože by ho určitě vyplašil můj ladný výskok a funění...

8 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Souhlasím -. vyklápěcí displej MÁ něco do sebe!! :)))

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

¨Nenám vyklápecí displej, nemám ptáčka, jen ten zelenej vlnkovanekj jdu se zastrelit .....Klárko vsecjny fotky booooží až na konec

Celenka řekl(a)...

To je ale ptáček jarabáček. To seš dobrá, že se ti povedlo ho vyfotit. K nám taky choděj na budku na slunečnicový semínka (proso mrchy nežerou), ale jak se trochu mihne záclona, frnk a jsou v pr..teda v lese.

dib řekl(a)...

ten byl ale zvědavý.. ukázala ses mu, aby si tě taky stihnul cvaknout?

Petra řekl(a)...

Krásnej ptáček!Ti říkám furt že jsi kus!Já už ptáčky nenalákám...;-))

mk řekl(a)...

Moc pěkný!

Dadouch řekl(a)...

Krásný záběr :o))))

čiřikaví řekl(a)...

super záběr - i super úhel !!