pondělí 31. března 2008

52.den...31.3.2008

...přiznávám, že jsem to dneska pěkně odflákla...ale zase můžete nakouknout do míst, kde pracuju...dnes se nám jako zázrakem podařilo propustit skoro všechny pacienty a já si tak mohla vyfotit jeden ze dvou pokojů...je jasné, že do rána prazdné nezůstanou, protože u nás nevíme dne ani hodiny, kdy bude další příjem...

10 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

tfuj tfuj tfuj....ať tam už nikdo neleží!

čiřikaví řekl(a)...

bylo by super, kdyby jsi tuhle fotku mohla dělat co nejčastěji :) zaveď si z toho rituál, pokaždé, když bude pokoj prázdný hod fotku na blog :) třeba to tím přitáhneš :)

Celenka řekl(a)...

No tak tenhle pohled moc ráda nemám. Ale fotka dobrá. Jen buď ráda, že to nefotíš z té postele....

Michaela K. řekl(a)...

clovece fuuuuj. Mas muj obdiv, ze tam dokazes pracovat, to ja bych nezvladla. Na jakem jsi oddeleni? Ja bych pokazdy brecela, kdyz by byl nekdo vazne nemocnej :-(. No holt nekdo by brecel pred tridou plnou pubertaku :-)

dib řekl(a)...

uf, klárko, klobouk dolů.. za to, že tam pracuješ, a za to, že přesto kde pracuješ tvůj mozek furt jede...

kaciia řekl(a)...

Klaris hezkej pohled :)
... teda protože jsem taky z oboru,tak se mi to líbí :)

katcha řekl(a)...

tady jsem si to taky malinko užila,ale moc si toho nepamatuju,lepší je ležet na zahradě

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

máš skvělé, naplnující povolání, můj obdiv k tobě stále roste :-)

Gabiks řekl(a)...

I já smekám před každým, kdo dokáže pracovat v nemocnici ... ať už jako sestřička, doktor nebo jako ošetřovatelka či zřízenec ...

Anonymní řekl(a)...

Tak ať zůstane dlouho prázdno...Máš můj obdiv, že tuhle práci zvládáš..
Heryb