čtvrtek 13. března 2008

33.den...12.3.2008

...protože dnes dopoledne svítilo slunce žblunce jako divé,vyrazili jsme s Matym do lesa...zaujal mě tam tenhle pařez, protože mi připoměl Křemílka a Vochomůrku, taky měli podobnej barák...v lese se začal zvedat dost nepříjemnej vítr, tak jsem s nepříjemným pocitem zavelela na ústup a přesunuli jsme se na hřiště...no a večer nás čekala výborná večeře v hospůdce...



7 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Pařez je parádní, krásně obrostlej mechem..tyhle fotky přírody se mi moc líbí..a ta večeře - včera jsem neměla ani oběd, tak jen slintám :-)

Jarkab1 řekl(a)...

tak tomu říkám pařez! Opravdu jak z pohádky.
A ta večeře... příště řekni, jdu s váma! Mňam!

dib řekl(a)...

já bych chtěla takýýý.. maty má sympatickou vášeň pro hranolky :-)

Lucka73 řekl(a)...

pařez je parádní - další vděčnej objekt mých fotografických pokusů.....

ale já bych si dala něco dobrýýýhoooooooo :)))

Petra Míčková řekl(a)...

Pařez je jak od Křemílka a musím přiznat že pro hranolky mám taky slabost...vlastně pro cokoliv z brambor!

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

pařez krása,hranolkový upír také krása :-D

Lenka Pokorná řekl(a)...

Pařez je úžasný!! Fakt nádherná fotka!
a já mám hlad....