pátek 28. března 2008

49.den...28.3.2008

...už včera, když mi Tom dal ty krásné růži, mi bylo jasný co bude dnešní fotka do Projektu...nafotila jsem asi 40x a pak nevěděla kterou vybrat, ale většinu jsem rovnou smazala....( to černý pozadí je Tomova košile :o) )



...a tady je náš marůdek, když volal tatínkovi do práce, že je mu špatně...musela jsem si ho dokonce vyzvednout ve škole...a odpoledne 2x usnul, což se nestalo aspoň 2 roky...tak co z toho asi bude...

8 komentářů:

katth řekl(a)...

ty ruze vypadaj jako marcipanovy :)

Monča řekl(a)...

no ty růže jsou nádhernýýýý

Petra řekl(a)...

Takže po neštovicích ani památky.Tak držím palce,ať vám nezkazí dovču.

Gabiks řekl(a)...

Růže jsou fakt úžasný. Ať je Maty brzo v pořádku ...

Lucka73 řekl(a)...

růže se ti vyvedly!! I to černý pozadí jsi dobře vybrala - pěkný!!

Marodovi přeju rychlý uzdravení!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

teda takový krásný růže!! s tím černým pozadím parádně vynikají..

Celenka řekl(a)...

Tak ty růže jsou přenádherný. A krásná fotka. A marod je taky krasavec, i když je nemocnej. Ten šátek (čelenka)kolem čela mu ohromě sekne.

dib řekl(a)...

maty vypadá jako smutný samuraj.. a růže jsou teda opravdu k sežrání.. krásné..