sobota 15. března 2008

36.den...15.3.2008

...dnes jsme strávili skoro celý den v Praze na nákupech...škoda krásného dne, ale sehnali jsme skoro všechno co jsme chtěli a možná i co jsme nechtěli...moc fotek se v nákupním centru pořídit nedá, tak jsem si vyfotila náš návrat domů přes špinavé přední sklo našeho auta...výlet jsme plánovali na zítřek, ale podle předpovědi má pršet, tak z toho asi nic nebude...

8 komentářů:

čiřikaví řekl(a)...

SUPER !!

Sarah řekl(a)...

Vida, i cesta do nákupního centra se může zúročit skvělou fotkou! Moc se mi líbí.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

hmmm..to je teda slunko..

Petra řekl(a)...

Pěknááá!!!

dib řekl(a)...

no tý jo.. obyčejňácká dálnice, a přesto fakt zajímavá fotka!

Michaela K. řekl(a)...

presne moje gusto. libi.

Lucka73 řekl(a)...

Joo, taky jsem se přesvědčila, že z auta se DÁ fotit. Takhle pěkný fotky nemám. Tohle je moc pěkný....

katth řekl(a)...

to je super!!! jsem chvili fakt dumala, co to je... to mam z toho, ze nejdriv koukam na obrazky a ctu az potom :))