pátek 7. března 2008

28.den...7.3.2008

...po každé, když jdeme ven nebo jen nakoupit, má Maty potřebu, vzít si sebou nějakou hračku...a ta hračka končí vždy u mě v ruce, kapse, tašce a Maty si nachází úplně jinou zábavu...dnes s námi na hřiště vyrazil želvák Ninja a pak se mnou musel sedět na lavičce, tak jsem si ho aspoň vyfotila a dám mu prostor v dnešním projektovém fotu...

6 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Jééé taky taháme hračky zbytečně!Ale ninju ještě nemáme ;o))

Lenka Pokorná řekl(a)...

Hihi jj taky sebou taháme vždy "něco" životně důležitého..
Hezká fotka - super světlo a stín...

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ty jooo..děti ještě znají želvy ninja? měla jsem pocit, že v TV už to nedávali hrozně moc let..Jinak taky chválím světlo-pěkný!

dib řekl(a)...

taky jsem myslela, že želví ninjové už patří mezi vyhynulý druh :-)

meowth řekl(a)...

zelvy ninja jsem milovala :-D je to moc pekna fotka... stin super!

Michaela K. řekl(a)...

jeee to je pekny :-)