neděle 30. března 2008

51.den...30.3.2008

...sluníčko svítilo od rána a my se vydali na malou výpravu za zvířátky na Čabárnu, kousek od Kladna...je tam plno hus, kachen, slepic, kohoutů, ryb a rybiček, kozy, ovce, mývalové, pštrosy, sovy, výr, poník, oslík, labutě a jedna fretka smrdutka...mě teda nejvíc zaujala černá labuť, kterou jsem viděla poprvé v životě...pak jsme se na chvilku přesunuli na moc pěkný hřiště s ohromnou pyramidou z provazů pro malý Spajdrmeny, ale největším zážitkem bylo pro Matyho, že mohl jít poprvé SÁM ven...no, sám, se sestřenkou a jen před barák, ale konečně bez rodičů...

12 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

soví (nebo vejří??) oko je parádní!! To se mi moooc líbí!!

meowth řekl(a)...

oko je uzasne! ale i ta tlamicka je dost dobra :-)))

Petra Míčková řekl(a)...

Krása...týjo a že ti koukal přímo do objektivu!!!8-O jsi fakt dobrá!

čiřikaví řekl(a)...

tohle je parádní skládačka - dobře vybrané detaily !! šikula :)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

parádní detaily, zvlášť oko a tlamička:-)

Celenka řekl(a)...

No to je bomba, ale u tebe už jsem si zvykla, že mám nakukovat napřed přes prsty, pak otevřít jedno oko a pak druhý, to aby to se mnou nešvihlo hned ze startu. Moc krásný fotky, labuť je úžasná a navíc dokonalej nápad s tou skládačkou. Dík za tipa.

Michaela K. řekl(a)...

to je uzasny!!!!!!!!! moc se mi libi to reseni 4 fotek, ja zaboha nevim jak mam udelat, aby to bylo pekne vycentrovany, poradis ;-)?

vazne jedna fotka lepsi nez druha. musim taky do zoo nebo tak neco :-)

dib řekl(a)...

tý jo, tak skládačka je dokonalá.. a úžasné detaily. u mě vede ta oslí (??) tlama..

kaciia řekl(a)...

osel taky u mě vede!! Sakryš,škoda že jsem nenapsala,mohli jsme si tam dát s vámi sraz..

Dadouch řekl(a)...

No to je supeeer a černá labuť s "krajkovými křídly" nemá chybu.... Jsi fakt jednička :o)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

paráda, paráda, paráda, paráda!

Lesana řekl(a)...

Oko vypadá parádně.