pondělí 3. března 2008

24.den...3.3.2008

...další den blbec... a vůbec, chtěla jsem jinou louži a v ní jiný odraz...tak třeba příště...

8 komentářů:

Gabiks řekl(a)...

skvělá fotka, ještě jsem neviděla takhle pěknou louži ...

Marti - Norreen řekl(a)...

mě se ta fotka líbí. Právě ten odraz v louži.

Iva Veselá řekl(a)...

mně se ta louže také líbí, ale asi bych fotila jen tu louži bez baráku, bylo by to působivější ...

dib řekl(a)...

ti je teda parádní odraz! nevím. ořez na louží by byl efektní, ale on ten panelák sám je hnusný, až v louži nabývá mírného kouzla, toš dohromady je to .. taky pěkné :-)

Celenka řekl(a)...

Tý jo, podle mě je to parádní fotka. Líbí se mi to tak jak to je.

Petra Míčková řekl(a)...

JJ pěkná kaluž!

Lesana řekl(a)...

hezká louže.

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

neváá totok je taky pěkná louže!