neděle 16. března 2008

37.den...16.3.2008

...dnes počasí nějakému pěknému výletu moc nepřálo, ale i přesto jsme si to užili a jak vidíte podle fotek, bylo naše odpoledne celkem různorodé a stihli jsme toho dost a ani jsme nezmokli...nejdřív jsme se stavili u kámoše na baráčku, který předělává a cestou od něj narazili na tento úžasnej Velorex, uznejte, že ten jsem si nemohla nechat jen pro sebe...



...od kámoše jsme dostali tip na Panenský týnec a zbytky kláštera Sv.Kláry...je to moc zajímavé místo...



...cestou k dalšímu místu jsme narazili na motokros, to nešlo nezastavit a chvilku nesledovat ty blázny na motorkách...Matymu se nechtělo ani odjet...



...a poslední fotka je Kamenný pastýř, menhir vysoký 3m stojící kousek od Klobuk...

15 komentářů:

Petra řekl(a)...

Ty ďáblíku!!!Jedna hezčí než druhá!!!Ty zbytky kláštera jsme před lety taky navštívili...hodně zajímavé místo!!!

Lesana řekl(a)...

Jaro, je tady, hadráci vylejzaj z garáží :o) Taky jsem minulý týden jednoho potkala, ale bylo mi blbý zastavit se uprostřed rušné silnice a rychle lovit foťák... a než jsem přešla na chodník, byl pryč :o( Má hezky vyvedené barvičky. Já mám pro hadráky slabost, jeden momentálně nepojízdný manžel vlastní a peníze na nový motor vč. odborné opravy nejsou a nejsou :o(

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

tak to je krása, všechno!!!!!

Iva Veselá řekl(a)...

Krásné fotky, ale u mně vede motorkář

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Pěkný fotky, ale menhirem jsi mě dostala, ta fotka mi připadá dokonalá v tý ČB a mraky jsou naprosto nádherný, dodávají tý fotce atmosféru..

Ratu řekl(a)...

mě se líbí klášter, moc:-)a ostatní hodně

dib řekl(a)...

nádherné fotky!!!!!!
u mě vede ten motorkář, protože to je pro mě fotka, která žádala mnoho vzácných schopností najednou. a velorex a menhir mňam :-)

Sarah řekl(a)...

Fotky jsou perfektní všechny, na tvém místě bych taky nevybrala jen jednu. To by byla docela škoda. A Panenský Týnec si už dávno slibuju že navštívím.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Jedna hezčí než druhá

Věra Turoňová řekl(a)...

Souhlas se vším, howgh !

čiřikaví řekl(a)...

Klaris - to jsou krasne a vyvazene fotky, fakt diky za takove zazitky !! uplne jsi me nalakala na vylet.. :)

Lenka Pokorná řekl(a)...

Úžasné fotky!!
Ten motorkář ve vzduchu bomba!!!! To jsou blázni :-D

Gabiks řekl(a)...

super fotky ...

Lucka73 řekl(a)...

Tak nevím, co chválit dřív - to je normálka pastva pro oči. Mooc pěkný!!! Motorkář -super - takovej výskok..... ještě mi tak napadlo, jak by to asi vypadalo ze stativu na dlouhej čas - to by byla asi dost dobrá šmouha :o))))

Klášter - krásně tajemný místo.

Ale menghir vede - u mě jo - kompozičně, monochromem podtrženo... prostě nádhera!!!

katth řekl(a)...

jo jo... u me taky vede menhir... pro tu tajemnou atmosferu, ale souhlasim, ze vybrat jednu by byla skoda ;)