pondělí 17. března 2008

38.den...17.3.2008

...celý víkend jsem se těšila na pondělí...měla jsem slíbené opečené bramborové škubánky od maminky...a taky jsem si je řádně vychutnala a něřádně se přežrala...dala jsem si je k obědu, ke svačině a k večeři taky...neskutečná dobrota...

7 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Mňáááám a zapíjela kefírem????To taky miluju!

dib řekl(a)...

tak toto jídlo je pro mě zcela neznámé.. mám si to představit jako zvláštní druh bramborových placek? z vařených brambo předpokládám?

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

taky neznám, vypadá to skvěle. cu receprd

Marti - Norreen řekl(a)...

božeeee to mi děláš schválně. Tečou mi sliny jak bernardýnovi. Já opejkaný škubánky milujuuuu

Gabiks řekl(a)...

... taky miluju opékané škubánky ... nám je dělával táta, když jsme byli malí, mamka chodila v sobotu do práce a táta vařil ...

Lucka73 řekl(a)...

jůůůůů, hned bych si je dala - mně by stačily "jenom" ty "opečánky" :oDDD

katth řekl(a)...

tyyy jo, tak ty miluju!!! ale neumim uvarit :(