úterý 18. března 2008

39.den...18.3.2008

...tak jsem si zase vyzkoušela 12 zoom a stativ...odpolední měsíc si o to přímo říkal....čekala jsem ještě na ten večerní, ale bohužel zmizel za sněhovými mraky...

11 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Kráááásný!!!!

Ratu řekl(a)...

souhlasííííííííííííííííííííííím:-)

Monča řekl(a)...

dokonalý!!

Ratu řekl(a)...

nádhera

dib řekl(a)...

měsíc.... ááááááááááááááá :-)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

pěknější než můj já měla ssebou jen 18-55 bééé :-))) no krása fakt

Marti - Norreen řekl(a)...

nádhernej. Koukám, že měsíc byl včera na pořadu dne, ale já měla s sebou jen skříťu

Lesana řekl(a)...

Kdybych už neseděla, tak asi sednu na zadek :o) Jsem netušila, že "normálním" foťákem jde měsíc vyfotit až takhle hezky podrobně.

Lenka Pokorná řekl(a)...

Nádherný měsíc!!! fakt super...

Lucka73 řekl(a)...

týý fole!!! Parádička!!!!

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Ten měsíc ti faktoš jde! je výstavní..