pondělí 10. března 2008

31.den...10.302008

...ráno, když jsem šla z práce po noční, všimla jsem si tohoto stromu...odpoledne jsme šli kolem něj do města a tentokrát mi to nedalo a kombinace žlutá a modrá mě donutila vytáhnout foťák a nacvakat pár fotek...jen ty včely co tam pracovaly mi tam chybí...

16 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

včely-nevčely...... krása!!!!

Anonymní řekl(a)...

tak tohle by byla úžasná tapeta na plochu PC ;) příjemné barvy a celkově působí hodně jarně

Celenka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Celenka řekl(a)...

Tak právě vlhnu blahem až ke kotníkům. To je nádherný makro. Mě nezbývá, než tiše závidět. A ty včelky jako by tam byly....úplně je slyším bzučet.

Barbora řekl(a)...

Krásný!!!

Sarah řekl(a)...

Jaaaj... pěkný barevný kontrast, opravdu. A pěkný výběr větvičky - včetně toho sloupnutého konce, na kterém je vidět jak ji někdo orval. Včelu nutno nosit s sebou :-)

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Gabiks řekl(a)...

Úžasné ...

kaciia řekl(a)...

Super kontrast!
Taky mám pár fotek,oni ty kočky jsou hodně fotogenický :)

Monča řekl(a)...

hned na mě dýchlo jaro. parááááda!

Petra Míčková řekl(a)...

Po té zimě pohled na něco rozkvetlého fakt nadchne a potěší!Krásné kočičky!

Andreya řekl(a)...

To je nádherná fotečka! Čím že to fotíš? Krásný barvičky,záběr ...všechno! Super.

Pavlína Peroutková řekl(a)...

Týýý joooo! moc pěkný a žlutá na modrým pozadí - ideální super kombinace..

dib řekl(a)...

krása!! hlavně ten těžký pyl, který z se z nich už skoro sype k zemi :-)

mk řekl(a)...

Nádhera! Včelky se prostě někde vyvalují na slunku a odpočívají... Mel

katth řekl(a)...

krasna... uzasne zaostrene, a ty barvy... bejt alergik, tak hned zacnu kejchat ;)