středa 19. března 2008

40.den...19.3.2008

...dnešní den se nic mimořádného nestalo a tak jsem pořád neměla žádnou fotku do Projektu...když se vracel Maty před 18 h z tréninku a já mu házela klíče z balkonu, všimla jsem si jak se slunce odraží od vodárny u nás před domem, která je na východ a za ní se rýsuje měsíc...barevně se mi to moc líbilo a letěla jsem pro foťák...



...pak mě napadlo, jak to asi vypadá na západě a přeběhla jsem s foťákem k Matymu do pokojíčku a tam zůstala nejdřív zírat co to vlastně je....a pak mi došlo, že zapadající slunce prochází skrz kouř z komína protějšího domu a vypadalo to jako když hoří...fotka je cvaklá narychlo přes okno, protož než bych sundala z parapetu všechny ty autíčka a cetky co tam Mates má, tak by byla tma...

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hezké :)

Werinka

dib řekl(a)...

nádherné podvečerní světlo, skvěle zachycené!!

Lucka73 řekl(a)...

ve světle červánlůů ......

katth řekl(a)...

krasne svetlo!