čtvrtek 13. března 2008

34.den...13.3.2008

...neuvěřitelné se stalo skutkem...před 14 dny nám bylo slíbeno, že bude zlikvidováno křoví u našeho domu a tím vznikne prostor pro parkování aut...ráno mi chvilku trvalo než jsem zařadila hluk z venku k motorové pile a s napětím vykoukla z okna...ano, křoví bylo právě likvidováno...a takhle to vypadá teď....ještě je potřeba vykopat kořeny a zasypat vzniklé díry, tak doufám, že nezůstane jen u toho ořezaného křoví, které jinak doroste...uvidíme...(volné pokračování z 20.dne)

4 komentářů:

čiřikaví řekl(a)...

koukala jsem dneska na vsechny tve fotky - ta prvni s tim krovim se mi libila vic a ted se tesim na dalsi s parkovacimi misty :))))) ted je to takove hole a puste :(

Petra Míčková řekl(a)...

Takže budeš mít na auto pěkný výhled!

mk řekl(a)...

Čekala jsem na pokračování a už je tady! Už se těším na zaparkovaná auta. ;-) Mel

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

muhehe gratuluji k odkřovení