čtvrtek 27. března 2008

48.den...27.3.2008

...tento den byl plný dobrých zpráv...a protože byl i dnem našeho 9. výročí svatby, přišel Tom večer s kytkou(!) a šli jsme všichni 3 do mexické restaurace La Paz na večeři...já si objednala JEN zeleninový salát s kuřecím masem a k tomu bagetu s česnekem, opečenou pod grilem...když mi přinesli můj salát, tak jsem šla do kolen, čekala jsem nějakou mističku a oni mi na stůl položili obr talíř, ze kterého mi to pořád padalo a jedla jsem víc ze stolu než z talíře :o)...bylo to výborné, ale nedalo se to sníst...masíčko jsem vyžrala, zeleninku jsem se taky snažila, ale pořád zbývala hora salátu pro králíky...

8 komentářů:

Pavlína Peroutková řekl(a)...

No tak to vypadá úžasně - mňam!! mám plnou pusu slin:-))

Petra řekl(a)...

Velmi chutná fotečka!!!!Jdu jíst,mám z ní hlad ;-))

kaciia řekl(a)...

Mńam!!!!

petruschka řekl(a)...

Taková krásná fotka,to mi asi děláš schválně ne? Po čase nakouknu a ono na mě čumí jídlo...a já sedím doma,neschopná pohybu,natož vaření a jím chleba...sakráááááá :-)))))

katth řekl(a)...

jeje... mnaaaaam!
gratulace k vyroci a k dobrym zpravam ;)

Gabiks řekl(a)...

to je bašta ... taky bych si dala ;-)

Celenka řekl(a)...

Mňam, ty mi ale děláš chutě....vypadá báječně. A blahopřeju k výročí!

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

....žrala bych...mít co....