středa 26. března 2008

47.den...26.3.2008

...dnešní dopoledne jsem měla jen a jen pro sebe, tak jsem si pohrála s pauzákem, lampičkou a velmi, ale velmi jednoduchým světelným stanem, no a samozřejmě stativ a samospoušť...znáte to:" Kdo si hraje, nezlobí."....a já byla tááák hodná...ale už mám i uvařeno, vypráno, úkoly s Matym...ještě tu čeká žehlení...

15 komentářů:

Petra řekl(a)...

Jejda,to stačí tak málo k tak pěkným fotkám?

Dadouch řekl(a)...

Týýýjooo, to jsou super fotečky....
Jen si hraj dál, ať vidím, jak krásné fotky se dají udělat.

Anastazie řekl(a)...

Fotky jako ze studia! Opravdu se ti moc povedly. Těším se na nový foťák, snad bude mít lepší makro a taky se trochu vyřádím...

Michaela K. řekl(a)...

tyyy jo parada, valim tu oci. Moc pekny fotky. To rajce, je jak z reklamy na zdravou vyzivu. ze ty to delas na kseft a nas tady balamutis vid :-). Fakt pekny povedlo se to....

Michaela K. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Iva Veselá řekl(a)...

Super fotečky ... jak málo někdy stačí viď :-))

Anonymní řekl(a)...

Zajímavá sestavička ;)

Lucka73 řekl(a)...

Jedním slovem krása!!! Jsem ráda, že to někdo konečně vyzkoušel - myslím, že se ti to mooc povedlo a za ušetřený peníze za světelnej stan si můžeš koupit něco pro potěchu..... :))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

týýý jo, to je krása a vedle sebe ty tři zcela odlišný věcičky vypadají tak dobře..máš holt talent!

Andreya řekl(a)...

Rajče mě dostalo. Naprosto jak od profíka. A ty další dvě věcičky v tý kombinaci vypadají skvěle.

kaciia řekl(a)...

Jůůů,to je parádní sérka!!
Fakt jak ze studia!

Pedimi řekl(a)...

Nádherný záběry..jsi ohromně šikovná

katth řekl(a)...

rajcatko uplne krasny!!! i ostatni... hraj si casteji ;)

Gabiks řekl(a)...

hmmm, skvělá hospodyňka a úžasná fotografka - není to přímo vražedná kombinace? :-) ... máš to moc krásný ...

dib řekl(a)...

tak teď jsi rozhodla za mě, stan musím mít.. i když je mi jasné, že něco takového, jako tvoje rajče, mi z něho nevyleze.. paráda!