úterý 11. března 2008

32.den...11.3.2008

...dnes jsme si vyrazily s holkama z práce na pozdní oběd a nějaký ten drink....vyzkoušely jsme novou, velmi příjemnou hospůdku Puerto libre...a já si konečně po dlouhé době dala své milované Mojito...tady je...na zdraví...

12 komentářů:

Petra Míčková řekl(a)...

Na tvé Klárko!
Ty se máš!Ale slíbilas mi,že si jednou dáme i spolu,tak se těším!

Marti - Norreen řekl(a)...

Tak Mojito taky můžu a tohle vypadá setsakra lákavě. Tak na tvé zdraví

dib řekl(a)...

mňam!!!! a barva mu moc sluší :-)

Anonymní řekl(a)...

myslím, že tohle opravdu nepotřebuje jiný koment.....prostě stačí "mňam" ;)

Andreya řekl(a)...

Tak to vypadá luxusně. Už se těším až nebudu krmit dítko a budu si moct takovou nádheru dopřát:-)

Monča řekl(a)...

jako kojící matka jsem si tohle musela taaak dlouho odpouštět-a teď mi tahle fotka připomněla, že už pppoommmaaallluu můžuuu

Pavlína Peroutková řekl(a)...

taky zatím nemůžu, ale už se těšííím, vypadá lákavě..:-)

Jarkab1 řekl(a)...

no téda! Tak a já ti schovávala doteď na výmenu koblížky a tys to beztak vypila sama, přiznej se!
Vypadá fakt bezchybně.

meowth řekl(a)...

hmmmm to vypada dobre!!! dala bych si taky! mnam!

Lesana řekl(a)...

V životě jsem to nepila, ale takhle bych se skoro nechala přesvědčit ;o)

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

jooo to vypadá jako pravé mojito, žádná opiplaná sirupovka! Miluji mojito, děláme si ho doma, klidně i bez rumu, v létě není nic více osvěžujícího!

katth řekl(a)...

hmmm... taky moc rada...ale mam ted na delsi dobu utrum :)) leda snad bez rumu, no...