sobota 22. března 2008

43.den...22.3.2008

...dnes jsem byla celých 12 hodin v práci a neměla moc šancí vyfotit něco zajímavýho...cestou domů mi řvali nad hlavou havrani, kterých je kolem nemocnice víc než dost a občas to je až strašidelné...tak jsem je v rychlosti vyfotila, teda spíš jejich hnízda...




...a nedám pokoj a nedám....dokonce už začínají podléhat Projektu i kluci, po 20h na mě oba volali ať honem vezmu foťák, že je tam úžasnej měsíc...zase jsem mrzla na balkóně, nastavovala na auto, režimy i ručně a tohle vyšlo asi nejlíp...s nastavením priority času (myslím)

19 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

ty blaho a ze tech hnizd je. Me se libi fotky proti svetlu, kdy jde videt jen obrys.

Petra Míčková řekl(a)...

Taková hnízda vidím prvně!A ten měsíc je senzační!Hned se jdu podívat z okna,jestli je tu taky tak jasno!

Dadouch řekl(a)...

To jsou super fotečky a ne jen tyto dvě :o)))) Jenže mám hooodně pomalý net a bohužel nemohu psát komentář ke všem, co se mi líbí :o(
Máš to tu moc krásné, jsi šikulka.
Měsíc jsem také zkoušela fotit, ale tak krásně jako Tobě se mi to nepovedlo.
A hnízda jsou bomba, nikdy jsem jich tolik na jednom stromu neviděla - super :o))

Barbora řekl(a)...

Jů, ten Měsíc je nádhernej!!!

Lesana řekl(a)...

To je měsíček :o)

Celenka řekl(a)...

Tý jo, Klárko, di mi z dílny. Foťák hážu do smetí a končím!!!!!! Jak tohle se ti prosím tě povedlo. To je náááááááádhera přeeliká. Jsi mi s tím měsícem vyrazila dech.

Měsíc fotím každou chvilku, ale nikdy se mi nepovedl ani zpoloviny tak jako tobě. Jsi hvězda jasná. Fakt dobrá fotografka. Mi na ty superlatiiiiva ani nestačí ten chlíveček tady.

Anonymní řekl(a)...

Vyšlo to skvěle....;)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Prima, že jsi se nevzdala s měsícem.Úžasná fotka!!! Hnízda jsou taky super. Ach jo, budu muset fakt nastudovat pečlivě ten návod na foťák.
Heryb

čiřikaví řekl(a)...

Ten je ale moc krasny - vysel ti suprove !!!

Věra Turoňová řekl(a)...

Máš můj obdiv :)

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Uzasný, fotak nebere,ruce se klepou, pro stativ nepoletim, asi ji nikdy mit nebudu ..")))

Gabiks řekl(a)...

... nááádhera ...

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

nádhera, opravdu

Siťa (PST Designs) řekl(a)...

to sou hnízda? já myslela že jmelí :-)

Lucka73 řekl(a)...

měsíc je fakt bomba!! Nemá chybičku - taky chci takovej zooooooooooom!! :o))))

Pavlína Peroutková řekl(a)...

tiše pláču, se svým objektivem měsíc nikdy nevyfotím, musím si počkat..ale ten tvůj je jedním slovem SUPER!

Pedimi řekl(a)...

Opět dokonalé fotečky..ten strom je úžasnej..jak z hororu,ale má atmosféru...tleskám

katth řekl(a)...

noooo, tak ten mesic je fakt paradni!!!! ja zadnej delsi cas v ruce neudrzim ani kdybych se po... :)

dib řekl(a)...

óóóó... ten je nádherný.. asi byl ještě nízko nad obzorem, co? krásně se ti povedl!!