čtvrtek 20. března 2008

41.den...20.3.2008

...dnes opravdu nemohla být jiná fotka než detail této trofeje...dopoledne jsme se nahnali k zubařce bez objednání, protože Matyho pobolíval jeho jediný zamblombovaný zub už několik dní...při představě, že bysme v noci nebo o svátky museli do Prahy na pohotovost, na mě šly mdloby...v čekárně jsme strávili asi hoďku a pak to začalo...nejdřív umrtvení injekcí, byla jsem hrdá na svého malého hrdinu, který ani nepípnul...po chvilce přišly na řadu kleště a to začalo to pravý rodeo...nohy lítaly, ruce kmitaly, ukrutný řev se ozýval z toho malého hrdla a zubařka táhla, táhla až vytáhla...na fotce je vidět otisk kleští, jak pěvně zub svírala...když nám zub dávala, tak jsem vyděšeně zírala na ty kořeny, vůbec jsem netušila, že mléčný zub je taková chobotnice...myslím, že ode dneška budu mít velký problém Matyho k zubařce dostat...

9 komentářů:

M-Kocurek řekl(a)...

Nádherný kousek! Já když byla se synem poprvé u zubaře a blombovala mu stoličku, taky ani nepípl. Ale od té doby ho tam mám problém dostat. Mléčňáky, co se mu viklají si raději trhá sám. :o)))

Lenka Pokorná řekl(a)...

Auuu - auuu - áuuu
taky jsem netušila, že mléčný zub má takové kořeny... chudák malej auu...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

au taky čučim co má za kořínky koukej mu mamko kopit neco dobrýho na zoubek,ale po čem se nakazej, at tam nemusi znova a na vtrání :o)

Iva Veselá řekl(a)...

Klariso docela nevěřícně koukám na synův zoubek, chuděrka malinký au au

dib řekl(a)...

toš taky čučím jak puk! já bych jim z křesla utekla, to je teda mazec.. maty je borec!

Michaela K. řekl(a)...

taky cumim teda. ja nejdriv myslela, ze si prcek hral a uplacali jste to z moduritu. a on to vazne zub. valim oci.

Gabiks řekl(a)...

Fakt trofej. Čučím stejně jako ostatní na ty kořeny. Držím palečky, aby Maty neměl odteďka ze zubaře fóbii. Vím dobře co to je, má ji moje sestra a nikomu to nepřeju zažít ...

Ratu řekl(a)...

cože??,toto je mléčná zub???no to by mě nikdy nenapadlo,vypadá to jako z hororové hračky.-)

Pavlína Peroutková řekl(a)...

To bych nevěřila, ten musel mít ten kořínek sakra pevnej! já co si pamatuju na svoje vypadený mléčňáky, tak takhle nikdy nevypadaly:-)