neděle 1. března 2009

60.den

...hurá, konečně březen...to už je jaro za dveřmi a doufám, že brzo vytlačí paní zimu pryč...
...už od pátku jsem se díky předpovědi těšila na neděli a na to, že si vyrazíme někam na malej výlet...předpověď opět nezklamala, takže bylo úplně jinak než hlásili, aspoň u nás...ráno mlha jako prase a odpoledne zataženo a jen 4 stupně...i přesto jsme se vykopali z baráku a jeli se mrknout do lánské obory na jeleny...je to pěkná procházka buď lesem nebo po silnici, která slouží jako cyklostezka a auta tam mají vjezd zakázán...cca 4-5 km...je to mírně z kopce do kopce a mě to teda docela unavilo...jeleni stádo je krásné, jen ještě není otevřená vyhlídka a jsou vidět, teda spíš nejsou, přes dva ploty...ten první je naštěstí ve stylu žebříku, vysoký asi 3 metry...kluci se tam vyšplhali a pak mě Tom pomohl nahoru a přidržoval nohy, abych neslítla a mohla fotit...co bych pro fotku neudělala, že?....když už jsem tam dolezla, tak jsem si to nemohla nechat ujít...rovnou jsme si naplánovali, že tam vyrazíme na jaře i s Terkínkou, to už bude otevřená i vyhlídka a nebudou nám bránit ploty ve výhledu...

2 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Teda Klaris, Ty jsi akrobat ;o) ale fotka stojí za to, super ;o)

Martinka řekl(a)...

wow, Klárko, krásná fotka a seš dobrá, že ses vyšplhala i s bříškem...mmch nemáš aktuální foto? ;D