sobota 14. března 2009

73.den

...venku to vypadá na krásný jarní den, ale Maty má od rána zase teplotu, takže zůstáváme zase doma...odpoledne přijel děda a my jsme jeli nakoupit a domluvit se na zrušení koupě toho domku co jsme měli vyhlídnutý...Tom se včear dozvěděl pár věcí, který se nám moc nelíbili, tak jsem za včasu vycouvali...
...koupila jsemTerezce čepičku s capáčkama a rukavičkama a Maty to hned zkoušel na panence co mám půjčenou od Agu na šátkování...tak jsem ho pak s ní aspoň vyfotila...musím zmínit, že si vysloveně nepřál být na blogu s panenkou, ale jinou fotku za dnešek nemám a i tak je to bída...peníze za kurz byli vyhozený do luftu...

2 komentářů:

milu řekl(a)...

To chápu, že nechce být na blogu s panenkou :-). To můj starší mi zakázal, abych ho dávala na blog jakkoliv.

Jill řekl(a)...

to má Maty náhodou dobrej nácvik na ségru