čtvrtek 5. března 2009

64.den - 32.tt

...mám za sebou další 4 týdny a tudíž je čas na fotku pupku...teda spíš už bubnu...
...začíná mě to zmáhat, jsem unavená, zafuněná, protivná....pak najednou zase ožiju a mám chuť vařit nebo péct nebo uklízet...prostě blázen...
...a ještě k tomu mám pocit, že se Teris zase otočila hlavou nahoru, protože mě teď nejvíc dloube zase vlevo dole... :o(

7 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Ty jo, tak tak bych chtěla v těhu jednou taky vypadat, úžasné bříško a super fotka!!!

ajka75 řekl(a)...

Krasne tehu brusko. :-)

Hanka řekl(a)...

Jdi ty, bubne :-D, vždyť je to nádherné bříško!!!

Martinka řekl(a)...

wow Klárko, máš krásný bříško, ty jedna kecko...a stále stejný rifle koukám...že se nestydíš :D :D

Jill řekl(a)...

krásný úhledný bříško, jakejpak buben! Kdybys viděla mě v těhu, mluvila bys jinak. Ani fotku nemám, bo jsem se nevešla do záběru.

milu řekl(a)...

perfektní bříško

Jindra Krobová řekl(a)...

Ty si nádherná těhule! A Terka je teda drak že se ti tam furt tak točí... Pořádně jí vykrm ať už se usadí hlavou dolu :)