pondělí 23. března 2009

82.den

...hned ráno jsme se jeli podívat na další byt, byl krásnej, ohromnej, ale je tam problém, že není v OV a banka na něj nedá hypotéku...Tom jel po prohlídce do práce a já měl aza úkol objednat stolek pod počítač, který by se nám vešel do obýváku, protože ten velký z ložnice musí zmizet kvůli postýlce pro Terezku...v obchodě, kde berou objednávky do truhlárny mi vyšli vstříct a slíbili, že do 14 dnů by stolek měl být hotový...odešla jsem spokojená na kafčo a oběd s mojí těhu kamarádkou...
... protože jsem pro dnešek neměla žádnou fotku, tak jsem si cvakla Toma, když večer dorazil domů...poradila mi to Annabellka při pokecu na skypu... :o))

3 komentářů:

Family Foto řekl(a)...

Tak se tu válím smíchy, že jsi to nakonec fakt udělala :-))) Tom je sympaťák!!!! :-) A Thomas to potvrdil po osobním setkání!!! :-)))

Dadouch řekl(a)...

Máš sympatického manžela ;o)

Martinka řekl(a)...

wow jsem si neuměla představit Toma v pracovním obleku ;D slušííí...