úterý 24. března 2009

83.den

...dnes jsem si ráno skočila do práce na odběr krve a pak tam zůstala celé dopoledne....nechtělo se mi vůbec do toho psího počasí...rovnou tam odsud jsem jela pro Matyho do školy...pak jsem ho vedla do klubovny, krásně svítilo sluníčko, nebe bylo modrý....asi 20 minut na to co jsem se vrátila domu, přišla tma, vánice a všude bylo bílo...takže domů se pak vracel ve sněhu...prostě děs...
...odpoledne mi volali z truhlárny, že stolek co jsem si u nich včera objednala je hotový a pokud jsem doma, tak mi ho přivezou...přiznávám, že mi spadla čelist, ale měla jsem radost...nadšení mě trošku přešlo, když si Tom po 22 h večer, když dorazil z hokeje vzpoměl, že rovnou přestěhujeme počítač z ložnice do obýváku na nový stolek...když jsem viděla do klubko smotaných kabelů za stolem, tak na mě šly mdloby..ale zvládli jsme to, dokonce jsme všechno, včetně internetu, zapojili na poprvé tak, že to hned fungovalo...trvalo nám to necelou hodinku...

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Zajímavý úhel a parádní fotka ;o)