čtvrtek 26. března 2009

85.den - 35.tt

...dnes mě čekalo první natáčení srdíčka Terinky...dopadlo to dobře, kopala a mrskala se jak divoška a musela jsem si tu sondu přidržovat rukou, protože jinak nedržela... :o))...jinak jsem se snažila tady trochu poklidit, ale už mě všechno zmáhá....a vyžehlit, ale žehlička to zabalila a odešla do věčných lovišť....takže zítra musím koupit jinou, protože mi tady zůstalo 6 nevyžehlených košil pro Toma... :o(...

3 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Zajímavá fotka jak je zaostřená jen ta pidikarta ;o) super

Jill řekl(a)...

Už jsem si říkala, že tu dlouho nebyl Maty, ale tohle je spíš fotka karty, že jo? ;)

Jeje řekl(a)...

M?usim se smat, moje Terezka dycky strsne kopala ze vedle sedici valili oci jak se mrska. Na UTZ ji nebylo mozne ani namerit jak je velka, jak sebou sila. Za to jsme ale aspon poznali ze se bude rodit - mala totiz mela "klid pred bouri" a cely den se soustredila a nehemzila se :)
Druhy den to prislo! :)

Jujda a zehlicce -teda uprimnou soustrast.. nam odesla cca pred mesicem :(

Kazdopadne uz to mas za par tak si to uzivej!:)