středa 18. března 2009

77.den

...dnešek jsem měla takovej nějakej rozlítanej...ráno jsem odvedla Matyho ke škole, pak jsem šla do nemocnice na USG placenty, rovnou jsem si tam vyřídila ukončení neschopenky a nástup na mateřskou, pokecala s holkama a dala si s nima oběd...potom jsem vyzvedla Matyho a letěli jsme na anglinu, mezitím jsem nakoupila, skočila na poštu, stavila se u maminy a pak už toho měla nějak plný brejle, takže jsem po návratu domu nic nedělala a jen poléhávala...až večer jsem ukecala Matyho na pár fotek, ale pořád se spolu nějak nedokážem sladit....jeho to nudí, kouká u toho na telku, mrská se a mě to pak nebaví...

5 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Alespoň chvilku vydrží ;o) To já bych musela kluky přišpendlit :o)))))) Moooooc povedený portrét...

Family Foto řekl(a)...

Dobrý dobrý, on se nakonec pózovat ještě naučí :-)

Jill řekl(a)...

Nediv se že ho to nebaví, když ho mučíš ob den ;)))
A náhodou ta fotka je super a mě se líbí, že se dívá stranou a ne přímo na Tebe. Vypadá to nenuceně. Jo a mohla bys zas vyfotit sebe s bříškem, ty jsou vždycky skvělý.

Lucka73 řekl(a)...

Ty si kecka!!! Přeci jsi nečekala, že bude jásat, když ti má dělat "tajtrlíka".... Ona Terzka - to bude jiný kafčo ;o))

Ale nádhera - čepice, tričko -je to hned lepšejší - myslím, že jdeš správnou cestou!!!

Jindra Krobová řekl(a)...

Super fotka! Jak se sladěnej i s ponožkama :)