pondělí 9. března 2009

68.den

...tak tohle ja taková naše krabice vzpomínek z "mládí"...
...dneska je to 19 let, co jsme měli s Tomem první rande...je fakt, že se o to Tom snažil už pár dní předtím, ale já se nechala od maminy zapírat, až se jednou naštvala a řekla ať si to jdu vyřídit, že ten kluk k nám chudák pořád chodí...popsala mi ho jako vysokýho hubenýho blonďáka a já nikoho takovýho neznala...vysokej a hubenej teda byl, ale blnďatej byl naposled ve 3 letech... :o)...když jsem viděla, kdo za dveřma stojí, tak se mi ulevilo, že to není vlastně nikdo cizí...s Tomem jsme byli táborová láska z 5. třídy, ale pak už jsme se neviděli, i když jsme žili ve stejném městě...zahlídla jsem ho až po revoluci na schůzce skautů, kdy jsme tam oba šli ze zvědavosti a pak se příhlásili jako vedoucí malejch dětí, já k holčičkám a on ke klukům...ani jsem nevěděla, že mě poznal, já jeho teda jo... zjistil si, kde bydlím a přišel....a vlastně už neodešel... :o))...
...v krabičce jsou dopisy co jsme si psali jen tak... nebo když jsem byla o prázdninách u táty na chalupě... nebo se pohádali... nebo když byl na vojně...mám tam i dopisy, co jsme si psali po táboře, kde jsme se poprvé zaláskovali... pohledy...mám tam obal od čokošky, co mi kdysi přivezl, kamínky z vandrů, kde jsme spolu byli, usušené růže, oříšky,ustřižené moje vlasy, lístky z akcí a koncertů, účtenka za večeři z mojí první výplaty, diář z roku, kdy byl na vojně a já si odškrtávala každej den a těšila se až se vrátí...je to malá krabice, ale je tam toho docela dost...

6 komentářů:

Martinka řekl(a)...

jé to je krásně napsaný Klárko...já o tohle přišla, o tolik vzpomínek...s Honzou jsme začali ofiko chodit až po vojně a za půl roku se k nám nastěhoval :D no já mám vzpomínky v hlavě, ty mi nikdo nevezme, možná jednou ten němec...jakpak on se jmenuje :D :D
Hlídej si ty svoje!

Blaňule řekl(a)...

Klari, to ja tááák krásnej příběh. Dýchlo na mě něco jako směs nostalgie, klidu, lásky a ...No prostě moooc hezky napsaný a prožitý

Veronika řekl(a)...

Máš u mě na blogu ocenění :)

Mia-quality řekl(a)...

jezis to je krasny. ja si nic takovyho neschovavala a ze by toho ale bylo. chodili jsme spolu do tridy na zakladku. nemela jsem ho rada. nechtel mi radit o dejepis, zmetek - no a jako pomstu, jsem si ho proste vzala a udelam mu ze zivota peklo :)

Gabro řekl(a)...

To je krásný :-). Já mám zase takový sešítek, kam jsem si všechno psala... Nedávno jsem si to vše s chutí přečetla :-). Třeba jak ho už nikdy nechci vidět!!! A teď máme dvě krásný holčičky...

Petra Míčková řekl(a)...

Moc krásný příspěvek v projektu!