pondělí 2. března 2009

61.den

...ráno to se mnou málem švihlo, najednou mě polilo horko a pot, motala se mi hlava a hučelo mi v ní...myslela jsem, že je po mě...kluky jsem vykopla z postele a zalehla a odpočívala....během dne to odeznělo, tak snad bude pokoj...doufám, že to bylo jen změnou tlaku, konečně se venku udělalo teplo, i když bez sluníčka...a protože moje druhá kytička začíná uvadat, tak jsem si jí ještě rychle cvakla...

2 komentářů:

Jill řekl(a)...

Kytička náhodou pěkná, dneska jsem na takovou koukala ve městě, ale radši jsem ji nekoupila, protože kytky mořim celkem spolehlivě svojí sporadickou zálivkou. Mám jen velice odolné kousky jako třeba tlustici :))

Přeju ať je brzo líp, už je to těhotenství trochu náročné, že jo. Já jsem ráda, že mám splněn plán 2 děti a dost. Jen mě trochu mrzí, že ta holka nevyšla, ale hlavně když jsou dětičky zdravý.

Family Foto řekl(a)...

Doufám, že už je Ti dobře, kytička nádherná!!!! Jako z katalogu!