čtvrtek 12. března 2009

71.den - 33.tt

...dnes jsem se zůčastnila kurzu Začínáme fotografovat s DSLR, což byla Tomova podmínka, když mi kupoval zrcadlovku...
...i přesto, že Maty v noci přišel s teplotou a skoro jsem nespala, tak jsem nakonec díky hlídání maminy, která brzo ráno přijela mohla odjet...
...s dizkuze na BC, kam chodím, jsem byla domluvená s Annabellkou, která jela na kurz taky a srazili jsme se na I.P.Pavlova u Mekáče, daly si ranní kávu, kterou jsou teda fakt potřebovala a dorazily do IDIFU právě včas...
...kurz vedl ing. Roman Pihan, což je velmi příjemný a pohodový člověk a trpělivě odpovídal na "divné otázky" jednoho účastníka i na otázky nás ostatních...
...bral to jedno podruhém, ale pak už toho bylo nějak moc a já se v tom začala ztrácet...vždycky , když něco vysvětlil, tak jsme měli možnost si to vyzkopušet na mladé modelce Bětce, která nám pozovala...
...po obědě, který jsme si dali v nedaleké pizzerii U mlsného bobra se pokračovalo skoro až do 17 hod...
...musím přiznat, že pan Pihan umí vysvětlovat velmi dobře , a že díky němu teď vím, že je ve foťáku plno nastavení, která můžu pustit z hlavy a neřešit, protože jsou na prd...
...na konci kurzu jsme dostali Certifikát o absolvování kurzu a mazali domu...


4 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Koukám, že kurz stál za to, fotky jsou parádní ;o)

Petra Jandová řekl(a)...

Moc pěkné fotky. Škoda, že manžel mi žádnou takovou podmínku nedal, taky by se mi kurz šikl :).

Almerka řekl(a)...

Pěkný fotky! Pihan je sympaťák.

Family Foto řekl(a)...

Krásně jsi to nafotila :-) Moc se mi to líbí. A toho pána odněkud znám :-)