středa 4. března 2009

63.den

...minulý týden mi dorazil od jedné dobré duše (Sarah) šátek na nošení miminek a já průběžně zkouším jak se s ním pracuje...nejdříve jsem vázala medvěda, pak jsem si půjčila od neteře panenku a vázala panenku, ale pořád zjišťuju, že buď mám blbýho medvěda nebo divnou panenku nebo obě ruce levý a hlavně velký břicho, přes který se to fakt blbě váže a následně utahuje...takže budu věřit, že až bude Terka venku a břicho trochu oplaskne, tak to půjde líp...zatím bych se na šátku mohla jenom oběsit nebo slaňovat z balkonu.... :o)

3 komentářů:

Jill řekl(a)...

slaňovat z balkonu jo? :))))
neboj, bez břicha to půjde líp

Family Foto řekl(a)...

Já myslím, že je to tím bříškem a tím krásným obsahem v něm :-)
Určitě to půjde dobře a můžu opravdu doporučit, je to super věc.

Martinka řekl(a)...

skvělá fotka!!! mě dost mrzí, že při Adél jsem neznala nikoho se šátkem, protože ona by se asi unosila, závisláček malej...