úterý 17. března 2009

76.den

...dnes , když jsem vedla Matyho a jeho kámoše Toma (souseda a spolužáka) do klubovny na skautskou schůzku, tak se venku zrovna udělalo krásně, modré nebe, sluníčko, ale vítr...i když to máme asi 5 minut od baráku, čapla jsem foťák a vyrazili jsme...jenže kluci mi furt utíkali...už tak sotva lezu a ještě s foťákem u oka...takže jsem toho moc nenafotila...cestou zpátky jsem zkoušela nafotit jen okolí a náš barák a nakonec vykukující jaro před domem...i za tu chvilku jsem měla ruce zmrzlý, jako by bylo na nule...už se tak těším na jarní teplíčko a sluníčko každej den a né nějakých pár minut jednou za 14 dní....

6 komentářů:

Jill řekl(a)...

krásný jaro, taky se ho už nemůžu dočkat

Dadouch řekl(a)...

Jaro se Ti moc povedlo ;o) u nás jsou zatím jen sněženky a napučený kočičky. Chjooo já už chci také teplo a sluníčko.

Petra Jandová řekl(a)...

Krokusy jako od nás ze zahrádky :).

Lesana řekl(a)...

Jéééé, jaro :o)))

Lucka73 řekl(a)...

jéé, jak asi vypadaj dneska?? Pod sněhem? pod sněhem?? :o)))

Martinka řekl(a)...

krásný jaro...