neděle 22. března 2009

81.den

...tak dnešek byl pracovní...byli jsme jako Pat a Mat, ale snad jsme to zvládli...Tom smontoval a přidělal poličky a dolepili jsme spolu borduru...lepidlo je nějaký blbý, tak doufám, že nám to večer nespadne do postele...já pak ještě vyvanišovala koberec a jsem dnes celkem hotovson...
...odpoledne jsme si zajeli na čajík a kafčo na Valdek, aby jsme tu pořádně vyvětrali a nezmrzli u toho...

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moc pěkná bondura,závidím ty přípravy...Marcela

Lucka73 řekl(a)...

hééle, a nebude se mít u vás náhodou "moje" Terzka jak v bavlnce????

To je mooc dobře!!!

Family Foto řekl(a)...

Jéééééé to je krása, takovou jsem ještě neviděla, moc se mi líbí, v dobrém závidím :-) i borduru i majitelku Terezku :-) A barvičku jste vybrali taky moc hezkou.

Dadouch řekl(a)...

Tak s bordurou jsme měli úplně stejný problem, vyřešili jsme to napínákama které jsme dali cik cak a vypadá to dobře ;o)Bordura je moc pěkná ;o)

Petra Jandová řekl(a)...

Bude to moc krásný pokojíček.

Jill řekl(a)...

to je hézkýýý

Martinka řekl(a)...

krásný koutek pro Berušku s beruškama,moc pěkný!

Jindra Krobová řekl(a)...

Jéé Terezka ještě není na světě a už má takovej nádhernej pokojík :) To my tý naší tříletý ho teprve budeme budovat :O

Gabro řekl(a)...

Jééé, to bude veselý pokojíček! Super...

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Krásnýýý, zavidím možnost mít pokojík a halvně to štzěstíčko co přijde (ač se zavidět nemá, tak mi to nedá)